Šeštasis virtualus tarptautinio projekto „Lėtos kultūros patirtys2.00 / CultTrips 2.00“ partnerių susitikimas

PAPRASTAS KVIETIMAS TEIKTI VIETOS PROJEKTUS Nr.25 (atnaujintas ir pratęstas)
2020 lapkričio 20
Dėl nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2020 metų veiksmų plano įgyvendinimo
2020 lapkričio 30

Šeštasis virtualus tarptautinio projekto „Lėtos kultūros patirtys2.00 / CultTrips 2.00“ partnerių susitikimas

Lapkričio 18 d. įvyko dar vienas virtualus tarptautinio bendradarbiavimo projekto „Lėtos kultūros patirtys2.00 / CultTrips 2.00“ partnerių susitikimas. Pagrindinė diskusijų tema – techniniai klausimai, susiję su informacijos integravimu į tarptautinę paslaugų rezervavimo sistemą „Regiondo“, kuri bus integruota į internetinę svetainę, skirtą pristatyti Lėtojo turizmo paslaugų teikėjus.

Kitas svarbus klausimas – iššūkiai, su kuriais susiduria partneriai COVID-19 pandemijos metu. Švedijos atstovas Henrik Thomke pasisiūlė padaryti turizmo sektoriaus esamos ir prognozuojamos situacijos analizę. Vos prieš kelias dienas visus buvo pasiekusi žinia, jog sukurtos pirmosios efektyvios vakcinos nuo viruso. Henrik Thomke apžvelgtos turistų atostogų planavimo apklausos Europoje teikia vilčių, kad pradėjus vakcinaciją, turizmo sektorius turėtų po truputėlį sugrįžti į įprastas gyvenimo vėžes jau kitų metų vasarą.

Prie šio virtualaus susitikimo prisijungė ir du viešųjų ryšių specialistai iš Vokietijoje įsikūrusios agentūros „HMC“, kuri yra atsakinga už tarptautinę projekto „CultTrips 2.00“ rinkodarą. Nuo šių metų pradžios buvo vykdoma socialinių tinklų reklaminė kampanija, skirta pristatyti projekto partnerių šalis, regionus, miestelius ir kaimus. Po šio pristatymo turėjo prasidėti paslaugų teikėjų pristatymai. Apie juos straipsnius turėjo rašyti užsienio spaudos atstovai, kurie turėjo atvykti ir patys išbandyti siūlomas paslaugas. Deja, bet dėl pandemijos suvaržytų kelionių, šio plano tenka atsisakyti.

Agentūros „HMC“ atstovė Bettina Hass projekto dalyviams siūlė apsvarstyti kiek kitokį planą – atsisakyti tradicinių žurnalistų infoturų ir pasiruošti agentūros „HMC“ komandos priėmimui, kuri atvyktų su visa reikiama įranga filmavimui. Vienoje šalyje jie darbuotųsi 2-3 dienas, filmuotų projekto dalyvių siūlomas paslaugas, o paskui iš šios medžiagos būtų ruošiami trumpi (1-2 min) video siužetai su subtitrais anglų ir vokiečių kalbomis apie projektų dalyvių siūlomas paslaugas.

Kitas agentūros „HMC“ atstovas Bliem Patrick pasiūlė partneriams apmąstyti bendradarbiavimo galimybę su potencialiais įtakingais blogeriais Europoje. Būtų parengti 9 virtualūs turai (po 20-30 min., kiekvienam partneriui), per kuriuos būtų pristatoma šalis, kraštas ir teikiamos paslaugos.